zde se nacházíte:
Úvod > Novinky

Novinky

24.10.2020

Objednávkový MERCH systém pro pokladnu

Základní funkcionality objednávkového MERCH systému pro pokladnu:

  • objednávkový skladový systém je určen pro prodej drobných předmětů (knih, suvenýrů, …)  v prostorách provozovatele na pokladně
  • řešení prodeje drobných předmětů na pokladně předpokládá centrální evidenci skladových položek (knih, upomínkových předmětů apod.)
  • prodej na pokladně se realizuje z centrálního skladu
  • MERCH předměty určené pro prodej jsou evidovány na skladových kartách a jejich pohyby (výdeje a příjmy) jsou evidovány formou výdejek a příjemek aniž by to práci pracovníka pokladny z hlediska jeho činnosti nějak ovlivnilo či zatížilo
  • Systém implicitně nabízí všechny položky, které je možné prodávat, ale prodávající má možnost jejich nabídku dle libovolného kritéria filtrovat
  • Ceny jednotlivých položek se implicitně uvádí v národní měně, ale systém je připraven i na prodej v různých měnách
  • Na pokladnách/prodejnách lze platit hotově nebo kartou
  • Systém umožňuje tisknout daňové doklady o zaplacení (např. na termotiskárně)
  • na skladový systém navazuje ekonomická agenda (doklady vystavené ze skladového systému se exportují do ekonomického systému)
    • systém je napojen na platební terminál pro platby kartou

Mohlo by Vás zajímat

02.11.2023

CK LUDOR - DATAGEST - implementace rozhraní pro zahraniční poskytovatele dat ubytovacích kapacit

Více
20.10.2023

Zámek Světlá nad Sázavou - instalace a implementace vstupenkového systému

Více
10.10.2023

CK Alexandria - instalace a implementace on-line rezervačního systému do www stránek

Více
01.10.2023

Zámek Loučeň - Instalace a implementace vstupenkového systému

Více
28.09.2023

Ck Sport-S - instalace a implementace rezervačního systému ResTerm

Více
22.09.2023

CK Fede - nové šablony pro tisk kartiček na pojištění

Více
14.09.2023

Nové šablony pro tisk nabídek na svatby, svatební cesty

Více

Pro koho pracujeme