11/02/2023
Novinky
10/24/2020
Objednávkový MERCH systém pro pokladnu
Základní funkcionality objednávkového MERCH systému pro pokladnu:
- objednávkový skladový systém je určen pro prodej drobných předmětů (knih, suvenýrů, …) v prostorách provozovatele na pokladně
- řešení prodeje drobných předmětů na pokladně předpokládá centrální evidenci skladových položek (knih, upomínkových předmětů apod.)
- prodej na pokladně se realizuje z centrálního skladu
- MERCH předměty určené pro prodej jsou evidovány na skladových kartách a jejich pohyby (výdeje a příjmy) jsou evidovány formou výdejek a příjemek aniž by to práci pracovníka pokladny z hlediska jeho činnosti nějak ovlivnilo či zatížilo
- Systém implicitně nabízí všechny položky, které je možné prodávat, ale prodávající má možnost jejich nabídku dle libovolného kritéria filtrovat
- Ceny jednotlivých položek se implicitně uvádí v národní měně, ale systém je připraven i na prodej v různých měnách
- Na pokladnách/prodejnách lze platit hotově nebo kartou
- Systém umožňuje tisknout daňové doklady o zaplacení (např. na termotiskárně)
- na skladový systém navazuje ekonomická agenda (doklady vystavené ze skladového systému se exportují do ekonomického systému)
- systém je napojen na platební terminál pro platby kartou
Mohlo by Vás zajímat
10/10/2023
09/28/2023
09/22/2023
09/14/2023